Знайомимося з історією та цінностями компанії, вивчаємо продукт компанії, цільові аудиторії і конкурентні переваги, канали збуту, структуру і динаміку продажів. Результатом цієї роботи будуть чітко сформульовані цілі і завдання проекту.
Digital-аудит
Визначаємо поточний стан компанії в інтернеті, збираємо дані про канали продажів і інструменти просування. Детально вивчаємо кожен канал, проводимо оцінку сайту на технічну справність і просування, оцінюємо ведення соціальних мереж. За результатами аудиту ми формуємо оцінку каналів продажів, їхню ефективніть і правильність використання інструментів. Проведений аудит допомагає виявити нові можливості і створити план дій.
Google аналіз
Формуємо семантичне ядро з ключових запитів із показниками охоплень і ставок по ним. Визначаємо конкурентів в Google рекламі і органічній видачі, оцінюємо їх способи просування. За результатами Google аналізу клієнт отримує семантичне ядро з прогнозом трафіку, конверсії і витрат, з урахуванням дій конкурентів.
SMM аналіз
Визначаємо можливе охоплення користувачів в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Pinterest та ін.) з урахуванням харктеристик цільових аудиторій клієнта і їх локацій. Створюємо прогнозований результат із потенційним охопленням, конверсією і витратами. Для більш точного прогнозування виділяємо конкурентів компанії в соціальних мережах і оцінюємо їхні дії з ведення та реклами.
Аналіз конкурентів
Виділяємо основних конкурентів компанії в Інтернеті з раніше оцінених кокурентов в Google і соціальних мереж, проводимо більш детальний аналіз цих конкурентів, вивчаємо їхню стратегію ведення бізнесу в мережі. За результами дослідження клієнт отримує список сильних конкурентів в мережі із сегментованим трафіком і способами його отримання. На базі цього ми виділяємо їхні сильні і слабкі сторони по кожному з каналів просування, що дає можливість визначити найбільш ефективну стратегію для клієнта.
Digital-стратегія
Це прогнозований список послідовних дій, сформований на базі аудиту онлайн діяльності компанії і аналізу доступних каналів продажів і інструментів. Тільки в результаті проведення всіх робіт з аудиту і аналізу клієнт отримує готову до запуску Digital-стратегію, яка включає в себе план по розробці, план по дизайну і план по каналах продажів і їх інструемнтам.
створити бріф
Дизайн
02 Створюємо візуальний образ
Фірмовий стиль та логотип
Фірмовий стиль компанії забезпечує візуальну і смислову єдність товарів, послуг і всієї вихідної від фірми інформації. Розроблений нами брендбук буде включати в себе логотип, фірмові кольори і шрифти, правила їх використання в різних ситуаціях, а також макети основних носіїв. Якщо ваша компанія тільки на старті, ми розробимо новий логотип або відновимо існуючий.
UX/UI сайт та мобільний додаток
Наш підхід дозволяє вивчити клієнта компанії і визначити, який дизайн і функціонал сайту або мобільного додатка потрібен клієнтам компанії. Дизайни, які ми розробляємо, індивідуальні та спрямовані на досягнення конкретних цілей компанії і потреби її клієнтів.
Презентації та POS-матеріали
Створюємо всі необхідні матеріали для компанії - від вражаючих презентацій і веб-анімації до POS матеріалів. Всі матеріали виконуються в єдиному стилі, що формує цілісний образ компанії і збільшує її впізнаваність на ринку.
створити бріф
Розробка
03 Інструменти реалізації стратегії
Сайт
Вражаючий і функціональний дизайн перетворюємо в потужний робочий інструмент продажів із сучасної і зручною платформою, наповненою всім необхідним функціоналом і контентом. Сайти, які ми розробляємо – це повноцінний інструмент, інтегрований у ваш бізнес, який відображає переваги компанії, зручний для клієнтів, оптимізує роботу персоналу з клієнтом, а також дозволяє розвивати і доповнювати функціонал разом з розвитком бізнесу компанії.
Додаток
Мобільні додатки – це зручний і швидкий спосіб взаємодії клієнта з вашим бізнесом. Ми розробляємо прості і зручні у використанні клієнтом додатки, які у той же час є максимально функціональними для вашої компанії. Наш комплексний підхід враховує розробку додатку, його наповнення та публікацію. Після розробки всі завдання з оновлення та ведення додатку ми беремо на себе.
Інтеграція
Інтегруємо всі необхідні дані – від об'єднання бухгалтерського обліку, обліку складу з сайтом і додатком до взаємодії платформ між собою. Робимо обмін даних і процесів між платформами під керуванням однієї людини або взагалі автоматизуємо його. Вивчаючи потреби клієнта, ще на першому етапі роботи ми рекомендуємо необхідні інтеграції і додатковий функціонал, а також реалізуємо його.
створити бріф
Просування
04 Запускаємо промо-кампанію
Планування
Створюємо поетапний план просування, запускаємо тестові блоки промокампанії для отримання реальних даних по кожному каналу продажів. На базі отриманих даних відбираємо найбільш результативні та рентабельні активності, формуємо план просування. План просування включає в себе календарний графік активностей з розподілом по каналах, планові показники ефективності, бюджет промокампанії.
Реклама
Відповідно до плану просування запускаємо всі необхідні канали продажів і налаштовуємо їх іструменти. Залежно від поставлених цілей це можуть бути як традиційні канали (Google, Facebook, Instagram, YouTube, Linkedin), так і більш цілеспрямовані (Pinterest, тематичні форуми, блоги і сайти партнерів). Після запуску ми ретельно стежимо за показниками ефективності та вносимо необхідні коректиави в план просування.